Health Rodos: Καμία πρόσβαση στην Γραμμή Άμεσης Βοήθειας, γνωστή ως 166, δεν είχαν το πρωί της Τετάρτης οι κάτοικοι μιας εκτενούς περιοχής που εξυπηρετούνται από το ΕΚΑΒ Πάτρας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Πελοπόννησος», ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) προχώρησε σε εργασίες συντήρησης στο δίκτυο χωρίς κανένα προηγούμενο προειδοποιητικό σήμα.
Έτσι, οι πολίτες στην Αχαΐα, την Αιτωλοακαρνανία, την Ηλεία, την Κορινθία, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο δεν είχαν τη δυνατότητα να καλέσουν τον σωτήριο αριθμό 166 για περίπου τέσσερις ώρες, από τη 1:10 έως τις 3:45 το πρωί της Τετάρτης!
«Ήμουν με τον σύζυγό μου, ο οποίος έχει καρδιολογικό πρόβλημα και ένιωσε αδιαθεσία. Αμέσως προσπάθησα να καλέσω το ΕΚΑΒ, που ωστόσο δεν απαντούσε. Συνέχισα να το καλώ αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Έτσι, κάλεσα τον γιο μου και τον μεταφέραμε με το αυτοκίνητό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Καταλαβαίνετε την αγωνία μου μέχρι να φτάσουμε. Συνήθως, τα παιδιά του ΕΚΑΒ φτάνουν άμεσα. Υπήρξε πραγματικά φόβος για το αν ο σύζυγός μου θα προλάβαινε να φτάσει ζωντανός» αφηγήθηκε μια γυναίκα που κατοικεί στην περιοχή της Γερμανού.
Άλλοι πολίτες που χρειάζονταν βοήθεια πήγαν στα εφημερεύοντα νοσοκομεία με ιδιωτικά μέσα ή ταξί. Ευτυχώς, κατά τη διάρκεια της ανενεργής λειτουργίας του κέντρου επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ δεν σημειώθηκε κάποιο σοβαρό περιστατικό με μοιραίες συνέπειες.
Οι υπάλληλοι του ΕΚΑΒ που ήταν σε εφημερία και διαπίστωσαν το πρόβλημα, ενημέρωσαν αμέσως τις αρμόδιες αρχές.
Η πηγή επικοινώνησε με τη διοίκηση του ΕΚΑΒ, η οποία επιβεβαίωσε το γεγονός, επισημαίνοντας ότι δεν υπήρξε προγενέστερη ενημέρωση από τον ΟΤΕ, με αποτέλεσμα να μην ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα και χιλιάδες πολίτες να μείνουν χωρίς κάλυψη.
Στις περιπτώσεις αυτές, οι ενέργειες περιλαμβάνουν την ενημέρωση της Αστυνομίας (100) και της Πυροσβεστικής (112), προκειμένου να μπορούν να δέχονται κλήσεις και να ενημερώνουν το ΕΚΑΒ.
(κεντρική φωτογραφία αρχείου)
πηγή: trelokouneli.gr
